Search Results - New England & Northeast Skiing, Mountain Biking, Hiking Forums - AlpineZone Forums

AlpineZone

Search:

Type: Posts; User: bdfreetuna; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Thread: Sooo..

    by bdfreetuna
    Replies
    41
    Views
    1,759

    We are good,

    We are good,
  2. Thread: Sooo..

    by bdfreetuna
    Replies
    41
    Views
    1,759

    Nah just mild seizure. I was taking Phenibut here...

    Nah just mild seizure. I was taking Phenibut here and there for sleep.

    I'm gonna be fine,

    Thanks for the love and advice and support.

    Rest and work. Doing HTML / CSS ain't that hard.

    I...
  3. Thread: Sooo..

    by bdfreetuna
    Replies
    41
    Views
    1,759

    Good.

    Good. <3
  4. Thread: Sooo..

    by bdfreetuna
    Replies
    41
    Views
    1,759

    Low sodium diet for a while. I'm drinking...

    Low sodium diet for a while. I'm drinking Pedialite. Doctor's orders.

    I use Braggs Amino Acids instead of Soy Sauce, it's got all that good stuff in there.
  5. Thread: Sooo..

    by bdfreetuna
    Replies
    41
    Views
    1,759

    Yeah there was some interaction going on there....

    Yeah there was some interaction going on there. And just the stress of wrecking my car and all that. Also high CK levels from muscle injuries (skiing too hard, mostly).

    As you all could tell I...
  6. Thread: Saddleback

    by bdfreetuna
    Replies
    608
    Views
    51,211

    I can wait 'till next year. Top 5 mountains.

    I can wait 'till next year. Top 5 mountains.
  7. Thread: Sooo..

    by bdfreetuna
    Replies
    41
    Views
    1,759

    33 and thanks!

    33 and thanks!
  8. Thread: Sooo..

    by bdfreetuna
    Replies
    41
    Views
    1,759

    I can get a Legacy Sport with low miles for the...

    I can get a Legacy Sport with low miles for the same price. Shopped around already. No worries.

    Here's my cars > 1990 Subaru Loyale > 1995 Subaru Legacy Wagon
    (handdown, got past 300k miles) >...
  9. Replies
    46
    Views
    2,580

    It'll soften up soon. Once more track get thru...

    It'll soften up soon. Once more track get thru and a little melt / freeze cycle. Should be good in a few days.

    Have you noticed it's snowing lately around here? 5" in Northampton, 6-7" in the...
  10. Thread: Sooo..

    by bdfreetuna
    Replies
    41
    Views
    1,759

    Krusty the Klown I'm unblocking you now and...

    Krusty the Klown I'm unblocking you now and everyone. Let's be at peace, and grace.
  11. Replies
    121
    Views
    3,855

    Cops don't really care in most states as long as...

    Cops don't really care in most states as long as you're not speeding. Go for it.
  12. Thread: Sooo..

    by bdfreetuna
    Replies
    41
    Views
    1,759

    Sooo..

    I just got back from the hospital with a mini seizure and high blood pressure.

    Things are okay now. Back to normal. Been a rough week.

    Love y'all.

    Josh

    Also my car is totaled but valued...
  13. How about diarrhea on the Ridge of Jay Peak....

    How about diarrhea on the Ridge of Jay Peak. Probably could be spotted from the tram if someone was looking closely.
  14. Replies
    1
    Views
    366

    To the Grandmaster

    $20 in Btc coming your way in 15 minutes. Robbed a 3 yr girl piggy bank last night. Go buy a pack of cheap smokes, a hit of crack and a bag of dope, Wall St.
  15. Replies
    286
    Views
    14,288

    No that was at Jay Peak. On the Ridge. Had to go!

    No that was at Jay Peak. On the Ridge. Had to go!
  16. Replies
    286
    Views
    14,288

    We have been very blessed and he started the...

    We have been very blessed and he started the company in 1980, originally working with ski areas like Berkshire East and a few others.

    Then moved on to family campgrounds, brochures and rack cards....
  17. Replies
    286
    Views
    14,288

    Okay so maybe 3 million. Still enough for Dad and...

    Okay so maybe 3 million. Still enough for Dad and Mom to retire, and a million for me.
  18. Replies
    286
    Views
    14,288

    Nope. 300+ clients all across the USA and...

    Nope. 300+ clients all across the USA and growing. We basically have no competition, except for one that wishes they were us and has plenty of money to buy us out. 5 million.

    I'll probably stick...
  19. Replies
    286
    Views
    14,288

    I have about 18-20 website projects lined up...

    I have about 18-20 website projects lined up right now. No thanks.

    Like I said, this business will sell for $5,000,000 when my father retires in a few years. I'll take a mil and find something...
  20. Replies
    286
    Views
    14,288

    Nah. Just recovered from a minor knee injury at...

    Nah. Just recovered from a minor knee injury at Bolton. Wearing braces on both knees tomorrow. 9.25 sounds about right.
  21. Replies
    286
    Views
    14,288

    No I don't believe in chemtrail conspiracies; see...

    No I don't believe in chemtrail conspiracies; see above.

    Just adjusted my DIN from 7 to 9.25. Should be good tomorrow. Don't know why I had it so low before.

    Oh yeah, probably that dislocated...
  22. Replies
    286
    Views
    14,288

    See the above statement. It's not chemtrails....

    See the above statement. It's not chemtrails. It's cloud seeding.
  23. Replies
    286
    Views
    14,288

    Sure. Yeah there is Cloud Seeding taking place in...

    Sure. Yeah there is Cloud Seeding taking place in VT and the North region. Go to WeatherModification.com and look at their clients and locations. I don't know who's paying for it. I know NOAA is one...
  24. Replies
    286
    Views
    14,288

    It's gonna start in the morning and by the end of...

    It's gonna start in the morning and by the end of the day by 9" of fresh.

    No I don't have a 2nd phone but I'm pretty sure I can take a screen shot or photo from another phone when I get home.
  25. Replies
    286
    Views
    14,288

    Alright I got Ski Tracks installed on my phone....

    Alright I got Ski Tracks installed on my phone. I'll let ya know.

    I mean I literally ripped 4 runs at Stowe after my wife quit for the day in 1:15. Until last chair.

    Not trying to brag or...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
All times are GMT -5. The time now is 5:47 PM.