Search Results - New England & Northeast Skiing, Mountain Biking, Hiking Forums - AlpineZone Forums

AlpineZone

Search:

Type: Posts; User: KustyTheKlown; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    32
    Views
    636

    singlecut was better when they were fully based...

    singlecut was better when they were fully based out of astoria. they got a bigger facility upstate and the quality fell off some imo.

    here in bk, i really like folksbier and threes. other half is...
  2. Replies
    32
    Views
    636

    sip isn't a rare beer anymore. they distribute...

    sip isn't a rare beer anymore. they distribute widely and do most of their production in connecticut.
  3. Replies
    1,454
    Views
    238,085

    Let’s not forget the terrain expansion that has...

    Let’s not forget the terrain expansion that has never happened and likely wont
  4. Replies
    2,307
    Views
    343,880

    yep, point taken. This is all so wildly...

    yep, point taken. This is all so wildly hypothetical right now anyway.
  5. Replies
    2,307
    Views
    343,880

    I used to live near bk bowl, and it was home base...

    I used to live near bk bowl, and it was home base for my friends from ~2009-2011 when we are all post college and fun. we live in Brooklyn Heights now. It’s more adulty.
  6. Jim said basin left epic bc of crowds, but then...

    Jim said basin left epic bc of crowds, but then asked why move to ikon.

    I replied that epic was unlimited days, and ikon is limited days, and that will have a positive impact on parking and...
  7. Replies
    2,307
    Views
    343,880

    Depends what you get for the HOA fees and if it...

    Depends what you get for the HOA fees and if it completely cancels out the maintenance costs and aggravation of owning
  8. Replies
    22
    Views
    1,425

    Pico is awesome. 2000 vertical with minimal...

    Pico is awesome. 2000 vertical with minimal runout is a better t2b than anything at k. some fun woods. some legit steps on giant killer and poma line. fun untracked runs accessible by simple 3 min...
  9. Replies
    2,307
    Views
    343,880

    here's the house i found yesterday that i'm kind...

    here's the house i found yesterday that i'm kind of obsessed with. just can't do it now. i love the location, the small lot with nice stonework and little yard, the floors, the kitchen pass thru, the...
  10. Replies
    2,307
    Views
    343,880

    yea. we aren't kids people and don't intend to be...

    yea. we aren't kids people and don't intend to be parents ever, so we don't have to concern ourselves with any of the kid stuff, which allows us to be more 'rental ready' i think.

    i used to...
  11. Replies
    100
    Views
    4,419

    eh, probably not. the population are all down in...

    eh, probably not. the population are all down in manchester, concord, nashua, portsmouth. those people aren't working ski areas, they work in boston and southern nh.
  12. Replies
    32
    Views
    636

    nope. not worth it. gonna take care of errands,...

    nope. not worth it. gonna take care of errands, which mainly are ski related. need to get bindings off old skis and on to new ones, need the rust knocked off of my powder skis, and need to get my...
  13. Replies
    2,307
    Views
    343,880

    ugh, i'm working from home today and just turned...

    ugh, i'm working from home today and just turned on the youtube app on my smartTV. the magic live stream was one of the thumbnail options. ouch. decimated yesterday. back to square one. sisyphus. it...
  14. Replies
    6,315
    Views
    811,476

    lol at $139 day rate ever being “worth it”

    lol at $139 day rate ever being “worth it”
  15. Replies
    2,307
    Views
    343,880

    Good question re:seasonal rental prices - I don’t...

    Good question re:seasonal rental prices - I don’t know the answer.

    But the appeal for me is owning, and having something I can rent out and earn income from. I don’t view a seasonal rental as much...
  16. Replies
    2,307
    Views
    343,880

    Also less expensive to buy tho. I’ve seen many...

    Also less expensive to buy tho. I’ve seen many listings over the past few days near magic that suits my needs under $200k

    And I’m cautiously optimistic about the future of magic and the viability...
  17. Replies
    2,307
    Views
    343,880

    Not soured. It’s just too far and too expensive....

    Not soured. It’s just too far and too expensive. I’d like to be ~4 hours from home. That seems to be the magic area, or lake bomoseen near castleton
  18. Replies
    2,307
    Views
    343,880

    I like the idea of owning a place in soVT where...

    I like the idea of owning a place in soVT where it’s only a 4 hour drive home. The other area we really like is lake bomoseen - 4 hours from home, 35 to killington, 70 to sugarbush, year round value,...
  19. Replies
    22
    Views
    1,425

    total.

    total.
  20. Poll: the linda doc was well done. produced by tgr. ...

    the linda doc was well done. produced by tgr.

    and i'd vote for sierra quitiquit or lynsey dyer over vonn and mancuso.
  21. Replies
    27
    Views
    1,305

    jay always opens jet only early season. staffing...

    jay always opens jet only early season. staffing issue i guess? and when only the jet is open, you can pretty much always hike to the bonnie and flyer, barring mountain ops that will keep the hiking...
  22. Replies
    27
    Views
    1,305

    the best skiing at jay isn't off the tram. unless...

    the best skiing at jay isn't off the tram. unless you're skiing the face or valhalla there is no reason to even go up there. which is why i get a little annoyed by lines of people going up there to...
  23. Replies
    100
    Views
    4,419

    that's the least odd thing i've ever read on...

    that's the least odd thing i've ever read on here. hunter has always been the popular one, and now its the popular and cheap one with epic.

    people don't even know plattekill exists.
  24. Replies
    2,307
    Views
    343,880

    as soon as these pesky student loans are behind...

    as soon as these pesky student loans are behind me, i'm gonna make some serious inquiries. that's anywhere from 2-5 years out depending on some personal circumstances.
  25. Replies
    6
    Views
    600

    sweet. those snowdon glades hold the best snow.

    sweet. those snowdon glades hold the best snow.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
All times are GMT -5. The time now is 8:11 PM.